05 april 2019

Helgplaner & tulpaner

Senast träffades vi i oktober och ikväll är det dags igen. Högskoletjejerna ska ses i Malmö. Ikväll blir det bara middag och catching up, men imorgon blir det Pernilla Wahlgrens show "Kort, glad & tacksam". Har bara hört gott om den, så det ska bli riktigt kul!



Tur att fredagsbuketten kom med leverans till dörren igår :-) så att jag hann njuta några minuter, he he. Tycker att det där är en bra tjänst, i detta fallet är det en skolklass som säljer tulpaner och kommer och levererar en gång i veckan om man vill. Eller varannan vecka som jag har valt.

Nu är det dags att stänga dator och väska och snart bege sig mot tåget! Trevlig helg!

8 kommentarer:

Madde sa...

Vilken bra grej med tulpanerna. Hade inte tackat nej till det. Har också bara hört gott om den showen

Sanna sa...

Åhh jag har sett kort, glad och tacksam och den var såå rolig! Köpte också tulpaner som fredagsbukett :)

carro sa...

Hoppas att ni kommer få en kanon bra dag tillsammans och att showen är bra.Vilken rolig idee med tulpanerna.

Fnulan sa...

Men gud så roligt jag hade mer än gärna sett den!!! Kram bästa

Sara sa...

Så bra sätt för skolklassen att få in pengar genom att leverera blommor. Varför gör ingen förening något sådant häromkring, Jag vill ju också ha!!
Och jag är allt lite avis på er också samtidigt som jag givetvis önskar er en toppenupplevelse. Njut nu prinsessan!

Unknown sa...

Ohh det är så fint med tulpaner =D, kul med show

Liw sa...

Åh vad mysigt det låter! Hoppas ni har det toppen och njuter till fullo.
Vilken trevlig tjänst, vad kostar varannan vecka?

Emma Engström sa...

Tulpaner är ju verkligen så himla vackra! <3