27 november 2014

Fusk & mysbelysning

Ikväll har det fuskats lite i Lejonkulan. Liiite julpynt har åkt fram. Mest lite mysbelysning :-)
Och mest bara för att jag kommer att ha svårt att hinna få upp allt till första advent annars. Känner mig riktigt nöjd so far. Kommer i n t e  att ta fram allt i år, kommer bara att köra med det jag verkligen känner för. Men kommer ändå att gå all in rätt så tidigt eftersom det mesta sedan kommer att åka ner i lådorna igen 25 dec.


Ikväll är J på grabbäventyr och jag har stora planer på att krypa ner mellan lakanen så fort jag har sagt god natt till båda barnen. Har sparat veckans Greys och ska nog vara glad om jag lyckas hålla mig vaken hela avsnittet.. Är galet trött, verkar inte ha tagit igen veckans tidigare sömnavbrott. Bristen på träning pga min onda axel gör säkert sitt till också.

Imorgon är det fredag!

3 kommentarer:

Maria sa...

Här blir det också sparsamt med julsakerna i år, plockar bara upp det jag tycker bäst om :)
Hoppas att ni har fått sova gott!!

Kram kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Vilken läcker belysning! Här blir det alltid sparsamt med julpyntet, gillar mest adventpynt.

Hoppas du får en härlig helg! Kramar

Jenny sa...

Har åxå satt upp de idag då jag jobbar imorrn. När vi firat Lucia kommerlite julpynt upp.