29 november 2014

Julgala & fönsterputs

Tittar in lite snabbt och önskar alla en härlig lördag!
Tiden flyger iväg och jag försöker att hänga med. Idag har L varit på julgala och hoppat hopprep - första uppvisningen.

Hon verkar inte vilja fortsätta, men tycker det är kul och kan inte förklara varför hon inte känner för att fortsätta..  Trist tycker jag, men vi får väl se hur hon känner när terminen är slut.


Mellan varven idag fick jag 20 minuter "över" och istället för att sätta rumpan i soffan så putsade jag lite fönster. Har ännu inte fått upp några stjärnor eller ljusstakar utan det får bli morgondagens projekt. Inte för sent eg men alla andra verkar ha varit ute i så god tid i år. Men imorgon blir det projekt "adventspiff" på agendan. Blommor köpte jag iaf idag och jag håller tummarna att alla glödlampor funkar som de ska :-)

Nu har familjen svidat om efter ett par timmar i idrottshallen och ska snart bli bjudna på middag hos vänner som vi tyvärr träffar allt för sällan. Har iaf hunnit med en liten lunch med andra vänner som vi inte heller träffar så ofta. Rena jackpotten idag!

So, happy helg allihop!

1 kommentar:

Therese sa...

Åh så näpet litet julhus! Å allt hinns med - tids nog... här saknas julgardiner i ett rum å granens belysning är väck så den måste vi köpa ny under veckan... Men det löser sig ;-D Hoppas i får en fin första december <3 KRAM