26 november 2014

Stolt, skillnad & sänglängtan

Idag är jag stolt över min tjej! Det har äntligen lossnat med flöjtspelandet och Bjällerklang kommer nog att ljuda en stund varje dag fram till jul :-) Och från att ha pustat och himlat med ögonen varje gång jag bett henne öva en stund så tror jag att det blir lite lättare att få henne att spela en stund varje dag. De hade visst pratat om att spela på skolavslutningen och det skulle ju vara superspännande.


Idag var det också teaterövning och det verkade också gå bra. Tycker själv att det är stor skillnad från förra året och hon har en hel del repliker och olika roller i år. Förra året var hon mycket mer tillbakadragen på teatern och inte alls sitt rätta jag.

Och så hade hon visst fått den rollen i skolans juluppspel som hon ville ha! Lite oväntat val av roll - men mer om det längre fram :-)

Nu tänker den här monstertrötta individen krya ner under täcket. Fy bubblan vad trött jag är ikväll! Och stolt över vår duktiga lilla tjej :-)

2 kommentarer:

Therese sa...

Vilken duktig tjej du har! En artistisk, kreativ och musikalisk ådra verkar hon onekligen ha <3 KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Vad roligt för henne! Teater och musik kan aldrig vara fel det :)

Hoppas natten bjöd på massor av bra sömn för dig!
Kram