18 juni 2013

Förberedelser

Nu var det ett tag sedan vi var på Solsidan. Eller grabbarna var där när vi tjejer var på Bloggbussenäventyret. Men det var ett tag sedan vi var där som familj. På torsdag är det dags igen.


Dagen idag har gått åt shopping, eftersom L plötsligt växt ur typ allt i sina garderober. Det gick så där. Men jag hittade nog en midsommarklänning iaf :-) Och sedan hittade vi en oanvänd klänning i L:s garderob som varit för stor tidigare men som faktiskt passar nu som hon kan ha på midsommarafton.


Annars har det planerats för midsommar. Inköpslista är skriven. Sångblad gjort. Lite annat pyssel fixat och lite förberett. Tiden går snabbt och tack och lov att jag har semester! Vi kommer att stanna i stugan veckan efter midsommar också så det är en del som ska packas...


Jag TROR att läget är under kontroll. Iaf efter att jag handlat mat imorgon. Puh...

4 kommentarer:

nockinocki sa...

Du verkar ju ha mer koll än mig iaf ;) men kanske ingen tröst i det..
Ha de nu så mysigt i midsommar. Kram!

Tina sa...

Jag tycker det verkar som att du har koll vännen! Hoppas ni får en supermysig midsommar hjärtat! KRAM

Anonym sa...

Åh så mysigt med midsommar i stugan!!
Hemma hos oss blir det full hus 😊 Hoppad på någorlunda väder så vi kan vara ute.

Kram Maria
http://omlitenochmig.se

(Måste kommentera anonymt för att kunna skriva hos dig från mobilen, konstigt..)

Linda sa...

Mysigt det låter att spendera midsommar i stugan, hade jag fått önska hade vi tagit oss iväg med husvagnen men nu får jag tyvärr inte det då jobb står på schemat:(
Hoppas allt är bra med er annars, var läånge sedan ajg var in oss läste:(
Kramar