31 maj 2011

Kändis i badhuset

I fredags i simhallen kom Fredrik Dolk i ett par badbyxor. Jag tycker alltid att det är lite jobbigt med kändisar. Jag tycker att det är urkul att se dem i verkligheten, men vill liksom inte låtsas om att jag ser dem eller vet vilka de är.

Dolk åkte ofta samma flyg som mig till Sthlm förut när jag jobbade på mitt gamla jobb. Nu kom han alltså gåendes där i badbyxor. Stannade framför mig och pratade lite med R som var i min famn. Jag fick lite tunghäfta.

Potatishäxan, han är kanske ingen superkändis, men det bör väl hamna på vår lista?

4 kommentarer:

Östblomman sa...

Jag var tvungen att googla honom :), å då vet jag ju absolut vem det är! Å ja, det är stor skillnad att se dem fullt påklädda på stan eller i ett par badbrallor ;).

Ha en bra dag!
Kram

Tina sa...

Hihi! Jag var oxå tvungen att googla honom men visst är han en kändis! KRAM!

Ingela la la sa...

OK.. då får väl jag med googla :)

Jag är precis som du.. vill titta men inte att det ska synas att jag tittar.

Kram

Nu ska jag googla ;)

Ciliah sa...

Min son och hans son går i samma klass men jag tror aldrig han varit med på ngt möte...

Sv: ska ni ha firman här eller flytta hit? Kul om vi kanske kan träna tillsammans :)

Kram