31 maj 2011

Försäljning

Som jag skrivit om tidigare har jag ett stort antal lådor med urväxta kläder från L som sparats inför syskonet. Att det sedan visade sig bli en lillebror gjorde att de flesta kläderna ligger kvar i sina lådor och bara väntar på att hanteras. Jag har lite ångest över att ta tag i det och lägga ut till försäljning. Och nu börjar lillebror att växa ur sina så nu börjar även killkläder staplas på lådorna med tjejkläder...

Som Buzzador fick jag ett erbjudande att testa siten Loppi.se vilket passade mig perfekt med alla barnkläder. Valde ett kit ur L:s lådor och tyckte att det var väldigt lätt att lägga upp en annons. Nu återstår det bara att se om jag får något sålt eller ej :-)

1 kommentar:

Tina sa...

Godmorgon! Lycka till med försäljningen, jag håller tummarna för att du får sålt mycket. KRAM!