07 februari 2010

Hacker och halka

Puh! Har just fått tillbaka min dator. Har dock inte startat den ännu, men fick veta att det inte var något virus! Det var dock ett program som lurade mig att tro att jag hade blivit infekterad - ja, eller inte jag, utan min pc. För att få bort det skulle man registrera sig osv osv osv. Snacka om att DÅ hade jag blivit infekterad!!! Nu lyckades vår dataexpert till vän få bort skiten. Hoppas jag iaf :-)

För att jämna ut turen med något negativt så ramlade jag när jag var ute och gick kvällsrunda med D. Eller, jag halkade och slog i ena knäet i marken och känner nu att jag sträckte halva kroppen. Alltid ska det vara något. Jag är så jädra trött på att må lite halvkasst hela tiden så imorgon ska jag fasen träna. Om jag har något i kroppen så lär det ju bryta ut då..

4 kommentarer:

Lilla a sa...

Är du nyfiken av dig? Gillar du att göra upp planer för framtiden? Var med och se om Micael Dahléns teorier om Nextopia stämmer. Låter det spännande? Titta in på gladdagboken.se

Mvh Lilla a

A home far away sa...

Hoppas att du inte slog dig alltför illa och hoppas träningen ger dig massor av härlig energi!!

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Potatishäxan sa...

Usch, spyware är inte kul! Vi har råkat ut för det flera gånger på Chrilles dator. Förra året var det nära döden men dataexperten JAG fixade det. Gud vet hur men den frisknade till =)

Frida-Fantastiskamamman sa...

Men vad tråkigt med knät, hoppas att det är bättre idag.
Virus är aldrig roliga oavsett i vilken form de kommer i.
Ha en fiiiin vecka vännen!
Kramar<3