07 september 2009

En blomma

Tycker att det verkar vara en hel del av mina bloggvänner som mår lite dåligt just nu. Denna blomman är till er!
Jag hoppas att ni alla kan hitta lite ny energi och får njuta av hösten ordentlig, och allt hösten har att erbjuda.

Alla borde försöka stanna upp lite i vardagen nu och bara njuta av alla färgskiftningar som sker i naturen. Att passa på att göra en termos med varm choklad och ta med till lekparken eller på en skogsutflykt. Kanske plocka lite fina blad, kastanjer eller rönnbär och dekorera med inomhus. Eller köpa en blomma till sig själv. Bara för att liksom.

2 kommentarer:

Ingela lala sa...

Vad fint!
Vilken gobit du är.

Jag har tänkt att jag ska springa 3 ggr i veckan.. det skulle jag behöva för att komma igång. Två gånger i veckan och en gång på helgen. En regel är att jag måste alltid springa på fm när ja gbörjar kl 13. Jag har många regler ;)

Kram

Wojtan sa...

Vilken fin blomma.
Jag är nog inte en av de du menar men jag tar den alla fall och stoppar den i en vas :)
Jag gillar ju blommor!

Kram