06 september 2009

Säkra trendkort

Wojtan utmanade mig att dissa tre plagg i höst. Skulle lätt kunna kopiera hennes lista rakt av, eller knycka Rebeccas snötvättade jeans.. men jag har försökt hitta lite annat. Kollade bland annat på Sofis mode - Säkra trendkort. Jo men visst...

Plats nr 1:
Kavaj med markerade axlar. Även kallat AXELVADDAR. Big no no för mig i höst. Midjekort.. hur fan skulle det se ut på mig?!?

Plats nr 2:
Såg att det visst var inne med cykelbyxor i höst igen.. Skulle ALDRIG få för mig att ta på mig det i höst! Inte ens för att träna i - det skulle ju skrämma bort alla andra eventuella motionärer!! Och tänk dig det i kombinatin MED snötvättat. Ihhh!

Plats nr 3:
Knytblus. Eller de där hängselskjortsen... Det är liksom lika illa tycker jag. Iaf om man har min figur.

Kastar ut utmaningen vidare till Marie, Louise , Mamma Russin och Soya!

6 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hejhej...

åhh så roligt.. hihi.. den fixar jag imorgon.. :)

kramkram

Potatishäxan sa...

Hmm.. jag är öppen för mycket när det gäller mode men jag tar inte på mig varken kavajen, cykelbyxor eller hängselshorts. Använder aldrig kavaj av något slag, hade inte ens hängselbyxor när jag var gravid och cykelbyxor... tja, det finns ju annat att ha på röven. =). Får väl vara ute då...

Wojtan sa...

Ha ha!

Det är superskoj att läsa vad alla har för smka när det gäller kläder.

Kram på dig

Louise sa...

Nu har jag svarat på din utmaning :-)

Soya ★ sa...

Åh va kul, ska genast börja med utmaningen :)

Miafia sa...

Roligt, ska försöka få till den i veckan. Har lite för lite tid till datorn just nu.

Tack för att du skickade den till mig :-)
Kram