17 juni 2009

Charmig..

Jag har fått en utmärkelse av Katti. Hon tycker visst att min blogg är charmig :-) Och det tackar jag för - det är alltid lika trevligt att få utmärkelser. Och Kattis motivering om att det känns som om vi känner varandra håller jag fullständigt med om. Fast vi har aldrig ens träffats :-) Ännu. Vad vi vet.

Jag skulle så klart vilja skicka den vidare, men jag inser att de jag vill skicka den till redan verkar ha fått den. Fast det struntar jag i! Ni får den ännu en gång!! Det är de här bloggarna jag är inne på varje dag och kollar läget:

Jeanette - för att vi verkar lika på ett sätt, men väldigt olika på ett annat!
Ingela - för att det verkar sprudla energi från dig!
Louise - för att du bjuder på och delar med dig av historier från din vardag!
Åsa - för att du inspirerade mig att "fånga dagen"!
Kvinnan med koftan - för att du så ofta får mig att skratta med dina inlägg!

Och så ger jag den såklart tillbaka till Katti. Som tack för att jag fick den från början, för att du alltid tar dig tid att läsa och kommentera och för att du hittade mig från början :-)

Ha en riktigt bra dag!!

2 kommentarer:

Ingela la la sa...

Grattis till din award och TACK för att du ger den till mig :))) Vad kul!

Kram Ingela

CharmKatti sa...

Vaasego gumman!
Tänkte på det senast idag, när du först bloggade på mama och sen bytte till blogger. Helt otroligt egentligen att jag hittade dig där bland alla tusentals bloggar på mama. Men det var nåt jag fastnade för.

Kram på dig!