06 februari 2009

Rosa, glitter och osäkerhet

Idag har jag varit hos frissan och stylat till mig lite. Man kan ju inte gå på Melodifestivalen och se ut som en slashas. Och eftersom min frisör är väldigt överentusiastisk blev jag lite inspirerad när jag varit där, så jag slank inom ett par affärer efteråt. Det blev ett cerist nagellack och cerisa, glittrande armband. Och som noisetten på mjukglassen - ett par cerisa strumpbyxor.
Strumpbyxorna blev inte så farligt extrema, men det kunde gott ha varit lite mer glitter i dem. Och jag tror inte att J kommer att uppskatta dem. Dock har han förvånat mig förr. Armbanden är kitchigt läckra och de är självklara imorgon. Nagellacket är jag tveksam till. Tycker inte att det är så snyggt med så skarpt lack när man inte har fina naglar, eller jämna naglar är det jag menar. Och mina är inte jämna. Ett par naglar är helt ok, men ett par andra är sneda och några är riktigt korta. Sååå... jag får nog ta mig en funderare. Men å andra sidan är det helheten med armband-nagellack-strumpbyxor som hade varit det fräcka liksom..

Vad tycker ni?

4 kommentarer:

Sus sa...

INGET kan vara fel på MElodifestivalen!
FYFAN vad avis jag blir =/

Tant Janet sa...

Det blir SKITBRA det där, det klart du ska ha nagelacket!!! Kör hårt.

CharmKatti sa...

Hur kitschig och läcker var du nu då igår?
Bildbevis tack:-)

Hoppas kvällen var fantastisk!
Kram!

Miafia sa...

Säger som Katti, bildbevis tack;-)Det låter ju hur läckert som helst!