08 februari 2009

Skandal, glamour och paparazzi

Hmm, läser i tidningarna att det är SKANDAL i år igen efter första deltävlingen i schlager. Och när jag pratar med vänner och bekanta säger alla att de tyckte att bidragen igår var rätt kassa. Så uppfattade inte alls jag det, men det är kanske annorlunda när man är på plats. På plats i ett Scandinavium med typ 14000 andra människor på partyhumör. När man satt på parkettplats och mest var intresserad av var kamerorna var :-) He he, galet, jag som brukar störa mig på andra som vinkar till kameran osv vinkade och viftade varje gång kameran svepte över oss. (Ingen jag känner hade visst sett oss, men jag som GIVETVIS har spelat in det hela, har sett mig själv och sällskapet, flera gånger :-) )

Tyvärr har jag inget bildbevis på hur cerise jag blev. Hade noga laddat kameran och packat ner den, men när vi väl skulle lämna hotellrummet hittade jag den inte... (hittade den idag i bilen..). Dock bestämde jag mig ganska snabbt i fredagskväll, efter en provmålning, att jag skulle skippa lacket. Så det blev cerisa strumpbyxor och en massa rosa blingande armband. Dock har jag en mobilbild på Bert! Va, vem kan motstå att ta en bild på självaste Bert Karlsson när man är på schlagerfestival??? Och eftersom det är Bert som har namnsdag idag så passar jag på att publicera mitt alster :-)

4 kommentarer:

CharmKatti sa...

Wow! Snacka om kändisspan!
Bert i egen hög person, det är inte illa. Men han verkar vara sig lik även live så att säga....

Miafia sa...

Är helt övertygad om att det måste vara mycket häftigare att se festivalen på plats. Att få uppleva känslan live!

Anonym sa...

Woho självaste Bert alltså :)
Kan tänka mig att det var en härlig stämning där!

Susjos sa...

Nämen va kul att hitta en jämlike!!! Älskar Melodifestivalen! Flyger till Skellefteå på fredag :)
Titta in i min blogg så hittar du mej och Bert på samma bild!

Här har jag ju massor att läsa!
Kram