02 november 2019

Oktober


Oj, tycker månaderna går fortare och fortare det här året! Nu är redan oktober slut och trots att det gått fort kommer jag knappt ihåg vad vi gjort!

♥ Maken har hunnit med att resa till både USA & Kina. Tror att tiden liksom gått extra fort när han varit borta så mycket iom att jag då har hela ansvaret hemma. 

♥ J och jag hann med en liten date när vi såg
Sanna Nielsen. 

♥  Jag började  ä n t l i g e n  med
träningen igen!

 Jag var på konsert med Peter, Bruno & Matilda och det var en riktigt trevlig kväll.

 Familjehelg i Stockholm. Det var familjekamp, fikor och färjor :-)

 Spontanmiddag och spelkväll. 

  Förutom det har det varit hundkurs, tandläkarbesök, frisörbesök, utvecklingssamtal, kompisövernattningar, disco och after work på agendan. Lite har vi visst hunnit med :-D



1 kommentar:

Marie Karlsson sa...

En hel del har ni hunnit med och kul då ni staplar upp det sådär då ser man ju att en hel del har hunnits med då man tönker efter.