20 oktober 2019

Helgens bästa och sämsta

Så var denna helgen snart över.

Helgens bästa:
Att J kom hem i morse! Nu känns det som om han varit utomlands en hel evighet, först USA och nu Kina. Men nu håller han sig hemma i Sverige ett tag iaf :-D Iaf vad jag vet, ha ha!
Men också att barnen hängde med mig både fredag kväll och lördag kväll och inte försvann iväg med sina egna skärmar! Vi har också varit ute och gått/cyklat tillsammans och lagt pussel och UMGÅTTS!

Helgens sämsta:
Att jag inte orkat åka och handla för att förbereda veckan. Å andra sidan känns det alltid bättre att handla en måndag, då det förhoppningsvis är påfyllt i affärerna :-)


Men nu gäller det alltså att tagga om inför en ny vecka. En ny vecka med utvecklingssamtal, frisörbesök och annat fix innan vi drar mot huvudstaden på fredag för att ha lite  h ö s t l o v  tillsammans.

6 kommentarer:

Fnulan sa...

Men så skönt att han har kommit hem nu. Jag kan tänka mig att det är mycket för dig när han är bortrest. Stor kram

Mina sa...

Så skönt att han kommit gem. Förstår att du saknat honom ❤

Mirre sa...

Jag har också varit slö idag och jag borde varit i säng för evigheter sedan men det har tagit tid med nya bloggen och svar på din fråga jag kan rekomndera blogbiz tycker det fungerar bra och fått mer besökare redan och lätt att blogga och göra snygga inlägg =D

Amanda Kanterfors sa...

Vilken mysig helg ni har haft, jag har också varit helt slut idag. Bättre att vila och handla imorgon :)

Amanda malmflod sa...

Jag är med otroligt slö idag kul att han är hemma i gen ❤️

Therese sa...

Skönt att ni är samlade igen! Och så mysigt det lät med pussel, måste leta fram det stora julpusslet jag köpte i fjol och fixa en skiva så att det går att flytta runt... Ha nu en fin vecka! KRAM