05 november 2019

Huvudvärk, hämtmat & snö

Blä. Vaknade med huvudvärk idag och den har inte alls velat ge med sig. Frusen har jag också varit och kvällen har tillbringats i soffan under en filt. Maten i Cockpoten får stå kvar tills imorgon och det blev hämtmat istället. Fördelen med det är att middagen imorgon i princip redan är klar - win win!


Och så kom det visst snö ikväll! Känns ju ganska tidigt ändå, iaf för att vara i Skåne :-) Det blev inte vitt på marken men det var ganska stora flingor som dalade ett tag.

Får mig att längta ännu lite mer efter att få börja ändra om här hemma. Kanske inte direkt julpynt, men vinterpynt iaf :-) Men det får mig också att bli liiiite stressad över att kolla igenom lämpliga skor och ytterkläder för vinterväder... Note to self att göra imorgon!

Har det kommit någon snö hos dig idag?

4 kommentarer:

Mina sa...

Jag vill ha snö och längtar verkligen efter det nu.
Skönt att maten är klar tills i morgon ❤

www.fnulan.se sa...

VA SNÖ??? SKoja!!! Usch oftast när man vaknar man huvudvärk vill den aldrig ge med sig. KRAM

Amanda Kanterfors sa...

Hoppas att vi båda mår bättre imorgon och att vi slipper huvudvärk för det är ju verkligen jobbigt. Här blev det inte hämtmat men det blev lätt lagat idag :)

Therese sa...

Här är ovanligt LITE snö så jag passade på att ta en runda PW/jogg runt elljusspåret då det ännu är så lite snö att man kan gå runt det och inget skidspår är draget :-) Och japp, vinterpynt framme, sen om några veckor adventspynt och ytterligare några veckor julpynt. Kör i trestegsraket ;-D KRAM