04 november 2019

Bloggtorka & julmust

Idag är en sån där dag när jag inte har en aning vad jag ska skriva om. Har haft fullt upp på jobbet, sedan var det full fart för att hämta R på fritids och L hemma för att susa vidare till L:s aktivitet. Då passade R och jag på att handla, sedan hem och fixa middag och fixa lite efter det. Sedan gick luften liksom ur mig.


Alltså, jag vet inte vad det är men i år känner jag mig extra julig liksom :-) Har hindrat sonen från att köpa julmust när vi är i affären för jag vill inte börja för tidigt, men jag har redan köpt någon julklapp och lite nytt julpynt, ha ha! Och det blir säkert julmust till helgen om jag känner min son rätt, ha ha!

Ser du fram emot julen?

5 kommentarer:

Marie Karlsson sa...

Jag känner också lite idetork på blogginlägg och det blir heller inte böttre, men verkar vara så för fler är väl denna tiden på året kanske

Amanda Kanterfors sa...

Även du har haft fullt upp idag. Klart man blir trött på kvällen när det är måndag. Har inte heller druckit julmust än men känner jag mig själv rätt hinner jag dricka en före julafton :D

Sofie sa...

Jag tycker också det är för tidigt med julmust, har hemma men dricker det inte än haha 😂 ibland vet man inte vad man ska skriva men det kommer några ord ändå 🤪😊

Therese sa...

Ha ha på lunchen i dag så satte jag upp julgardiner ;-D Men väntar med adventsstakar/stjärnor så att grannarna inte blir allt för upprörda... Men jag vill ju njuuuuuuta och smyger fram vinter/advent/jul successivt! Så mysigt :-D KRAM

Bland Kastruller och Vinglas sa...

Just nu, eller de sists åren har rullat på alldeles för snabbt och jag är varken redo för vinter eller jul. Men några julklappar är köpta, glöggfest inbjudan utsänt och jag har funderat så smått på julbaket. En flaska glubbel är inköpt och lite glögg till festen. Så juligheterna har startat.
Kram Kajsa