30 september 2019

Birthday boy

Grattis till J, min man, barnens pappa & min livskamrat idag på födelsedagen! 


Min man, som inte är hemma idag, utan på andra sidan Atlanten och således i en annan tidszon.

Min man som älskar kött, att köra elbil, att köra ribbåt och ta en powernap (var som helst!). Min man som avskyr att betala taxi :-) Min man som gärna kör radiostyrd bil, åker skidor eller leker vattenlekar med barnen. Min man som gärna förbereder den vedeldade tunnan för min skull eller som rensar avlopp utan att klaga. 


Du är knasig, med stort kontrollbehov, stort hjärta, dåligt minne men ett grymt pannben! Du gasar och jag bromsar och det brukar bil ganska bra till slut! 

Grattis på födelsedagen love!

8 kommentarer:

Mina sa...

Vilket fint inlägg och vad fina ni är tillsammans ❤ Så underbart när man kompletterar varandra som ni gör ❤

Madde sa...

Vilket fantastiskt inlägg. Ni verkar kompletera varandra så bra.

Marie Karlsson sa...

Ohh stort grattis till din man och så lik sonen nedanför är pappa, en kopia =D

Amanda Kanterfors sa...

Det var verkligen ett jättefint inlägg till din man, ni verkar ha en sån fin relation och ni är så fina på kortet tillsammans. Grattis :)

Sandifighter sa...

Vilket fint inlägg till din man och så bra bilder ❤
Grattis till din make ❤

Fnulan sa...

HURRAAAA GRATTIS i efterskott, det är inte ofta man får se din snygging =) KRAM

Åse sa...

Vilken man du har 😋 grattis på han i efterskott❤️

Therese sa...

Ni låter som perfekt match helt enkelt, två pusselbitar gjorda för varandra! :-D Ni får se till att fira i efterskott då han är hemma!