13 mars 2019

Livet kom emellan

Så har det gått en hel vecka sedan jag hälsade på här. Vet faktiskt inte riktigt varför det blivit så.

Livet kom emellan, helt enkelt. Och ett pussel med Warszawa. Och innebandycup. Och prov på ljus & ljud. Och lite annat. 


Idag har både jag och den fyrbenta fluffiga fått lite hårvård. Hon fick dock sitta i "frisörstolen" lite lägre än mig. Det är så märkligt, hon har inga problem med att jag kör med trimmern, bortsett från när jag kommer till frambenen. Antar att det är något med att det är tunnare hud på benen.

Och så blev det ett besök på IKEA för R & mig. Min lilla shoppingprins! Det kvittar att vi hade en inköpslista, för det slutar ändå alltid likadant när R är med - det blir något till honom också :-)

Annars planeras det för fullt. Det är dags för Världsmiddag i helgen. Vi har nu avverkat: DanmarkLibyenGuineaSchweizGuatemalaLiechtenstein, Turkiet, Vietnam, Cypern & Nya Zeeland. Och på lördag bär det söderut igen :-)

10 kommentarer:

carro sa...

Ibland får man helt enkelt pirotera bort bloggen.Vad är det för fyrbenta vän som också har fått hårvård?

Michaela sa...

Jag har också varit borta en del ifrån bloggen Men nu är jag tillbaks igen��

Johanna sa...

Ibland kommer livet i mellan och så kan det vara! :) Och får vara! :)

Kul med ikea, där var jag förra veckan!

Fnulan sa...

Det är okej med paus bara du kommer tillbaka <3 Haha är han lik sin mamma alltså =))))) Kram på dig fina Poppis

Sara sa...

Så roligt att se ett inlägg från dig igen. Livet pockar på vår uppmärksamhet och då får bloggandet lida. Det är nog så det ska vara och du verkar ju ha haft fullt upp iaf. Erhm.. får jag också åka till Ikea med dig?����

Therese Carlsson sa...

Det är bra att ta en paus från bloggen ibland =) välkommen tillbaka =)

Charlotte sa...

Här har livet också kommit emellan en hel del det senaste. Det blir så ibland och det är helt okej :)

Jennifer sa...

Alltid lika kul att gå på IKEA :D

Therese sa...

Så är det även här, denna tiden på året så är det ett evigt pusslande och prioriterande, bloggen hamnar lååååångt ner då. Lämnar en drös kramar och önskar trevlig helg!

Sandra sa...

Så är det ibland, att livet kommer emellan, men du skriver när du vill, då blir alltid inläggen som bäst ❤
Du verkar ha haft det toppen ändå ❤