02 mars 2019

Februari


Och så har februari liksom bara swishat förbi... Vad har vi hittat på då?

♥ Ja, vi har varit lite krassliga. Det började med en krasslig tjej. Inte oväntat iom att lillkillen avslutade februari med att vara krasslig. Mådde själv inte heller helt bra i början av månaden vilket sedan blommade ut helt i slutet av februari. Men nu hoppas jag att vi får vara friska i mars!

♥ Fick finbesök av min vän Cool med son.  Alltid uppskattat att få tid med nära vänner! 

♥ Grabbarna i familjen drog till Italien och  åkte skidor, medan L och jag hängde med vännerna i Chicago där vi bla firade guddottern/gudkusinen

♥ L  blev tonåring!!!

Och nu inleder vi mars med en tripp till Stockholm och firande av vår 8-åring!

7 kommentarer:

Fnulan sa...

Ja du har haft fullt upp du. Och så skäller du på mig, haha du är för söt.. Kram

Sara sa...

Mars blir er friska månad, det tummar vi på tycker jag! Chicago eller Italien, jag kan inte bestämma mig riktigt vart jag helst skulle åka..

Johanna sa...

Låter som ni haft det bra, fast ni varit lite sjuka! :) Kul med resor!

Hannas krypin sa...

Vilken underbar månad ni haft. Kul med en resa till Chicago. Hoppas att det håller sig till att bara vara lite småkrasslighet.

carro sa...

Gud nu blev jag jätte avudsjuk på eran resa till Chicago och grabbarnas till Italien.Låter som ni ändå han med en hel del tross sjukdomar under vabbari.Vad kul för din son att få fira sin 8 års dag i Stockholm

Jennifer sa...

Ja februari gick sjukt fort alltså :O Vi har nog inte gjort något vettigt vad jag kan komma ihåg haha

Sandra sa...

Vilken underbar februari ni haft ❤ härligt!