19 februari 2019

Sportlovsdagar

Den där jetlaggen i kombination med lite förkylning verkar fortsatt vilja att mina dagar ska börja innan femsnåret. Men nu börjar jag bli van :-)

Igår snöade det nästan hela dagen och vi gjorde inte så många knop. Vi betalde av några affärer, käkade rester till lunch & grillat till middag. För jo, precis som i vårt hushåll så grillar man även på vintern i denna familjen! Det kanske var något i vattnet på gatan som männen växte upp på, he he.

På tal om män så får vi finfina rapporter från J & R i Italien. De har strålande sol, mycket skidåkning, poolbad i uppvärmd utomhuspool & fyrarättersmiddag varje kväll. Det går ingen nöd på dem alltså!


Idag har vi också småshoppat lite och förberett sportlovets andra födelsedag. Twinsen här har varit lite småkrassliga i omgångar de senaste dagarna men jag hoppas att alla håller sig hyfsat friska åtminstone.

Nu blir det lite Netflix innan John Blund hälsar på igen. Håll nu tummarna att jag sover liiiite längre än till halv fem imorgon!

4 kommentarer:

PT Lilla Ax sa...

Härligt att höra från resan och att ni verkar ha det gott!!

Unknown sa...

Ååååh jag är så trött på snön, vi har haft den i 6 månader nu och den verkar inte försvinna. Vill också ha sportlov, men vi ska ha det i typ mars :/

Therese Carlsson sa...

Här har vi knappt någon snö men jag ska inte ropa hej än för det kan komma ner mer skit haha. Tråkigt att det snöade hos er

Sandra sa...

Vi har sportlov nästa vecka, inte super mycket snö och plusgrader, så jag har ingen aning om vad vi ska hitta på att göra �� det får väl bli inomhus aktiviteter.