23 december 2014

Hem med badhuslukt & begynnande julstämning

En bild från vårt hem finns bakom lucka 23. Känns ganska passande en dag som den här, Lilljul, dagen innan Julafton.

Vågar knappt ens tänka tanken gällande status på sjukläget, men (knack, knack) L mår iaf bra. Hon har sovit gott hela natten och ätit bra idag. Jag har skurat med klorin så att barnen tycker att det luktar badhus och sängkläder och kläder är tvättade. Vi är välkomna hem till mina föräldrar för julfirande ikväll, resväskorna är framplockade och jag spelar julmusik för att komma lite i stämning. Jag har tom vågat mig på att göra lite julgodis.


Några klappar har hittat sig hem till oss och vi hoppas att jultomten hittar hit trots att vi inte har någon julgran i år.

Nu har både L och jag rött lack på naglarna, alla har rena kläder på sig och det är dags att bege sig för årets första julfirande. Ho ho ho!

Inga kommentarer: