23 september 2014

En tacobåt kommer lastad!

Nu har vi vid två tillfällen genom Buzzador testat Old el Pasos nya tortilla Stand ´n´ Stuff.
Första gången gillade R det riktigt mycket och åt flera stycken. Andra gången not so much. Men han brukar inte heller äta speciellt mycket tortilla. Han fyller ofta den, sedan häller han ut allt igen utan att äta av den och så äter han innehållet med sked. Ibland äter han sedan upp själva tortillan efteråt.

L älskade dem från första gången. Hon använder en båt och äter upp innehållet, och fyller på en gång till innan hon äter upp själva tortillan också :-)

För egen del så är jag lite kluven. Tyckte att det var lättast att blanda ihop allt på tallriken och sedan fylla båten. Men jag tyckte nog att själva tortillan var lite söt.



Men vi kommer definitivt att köpa båtarna igen, eftersom det passade barnen. Och det ser trevligt ut att servera en liten båt på tallriken!

Vill du också vara en Buzzador och få erbjudanden om att testa olika produkter?

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är ChrisCross):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=ChrisCross

1 kommentar:

Helen.HUSnrNIO sa...

Har ju sett de där hos många bloggare nu och de verkar ju få lovord både från stora och små. Som den vanemänniska jag är så har jag svårt att tänka mig tacos utan att röra ihop alla mina favoritingredienser och sen äta dem i mjukt skal med kniv och gaffel. Jag tar ju liksom alltid för mycket även om jag varenda gång tänker att det inte ska bli det...
W hade dock älskat dem det är jag helt säker på.
Kanske ska köpa hem till nästa tacomåltid ändå... :)

Ha en fin tisdag!
Kram