04 maj 2014

Utsikt & utemöbler

Nu har vi lämnat Solsidan för den här gången. Men det är inte allt för länge till nästa gång. Det har varit en underbar långhelg. En hel del arbete, men inga tider att passa what so ever. J kan inte förstå varför han är så trött. Men jag gissar att det är för att han äntligen slappnat av :-)
Den här utsikten går liksom inte att se sig trött på!

Fylld av energi från Solsidan drog jag på mig löpardojorna direkt när vi kom hem och sprang årets första runda. Det kändes riktigt bra och jag fick blodad tand. Mindes nu hur bra jag tycker att det känns att springa. Hoppas bara att känslan håller i sig.

Vårt nya trädäck börjar ta form och vi satte ut utemöblerna idag. Det var dock lite för kallt att sitta och ute och äta middag ikväll så vi grillade men käkade inne. Barnen fick slush puppies till efterrätt efter att vi shoppat slushie squeezers. Enkelt och uppskattat!

3 kommentarer:

Maria sa...

En helt magisk utsikt!!
Heja dig som har sprungit! Är så sugen jag med...men jag får promenera på ett tag till.
Är det hemma vid huset ni har gjort ett nytt trädäck?

Kram kram

Tina sa...

Åh ni har det ju så fint vännen! Jag hör av mig om/när jag får tid att ta mig en tur ner till Helsingborg vännen! Det är som sagt alltid trevligt att ses även om det bara blir en snabbis! KRAM

Jenny sa...

Ja en superfin utsikt :)
Härligt att höra om din löprunda..måste kännas så bra. Kram från mig