05 maj 2014

Mot midsommar 6,5

6,5 veckor kvar till midsommar!
Hur går det tjejer? Är ni ett steg närmare era mål?


Min träningsvecka har varit bra. 2 styrkepass på gymmet och igår blev det faktiskt en premiärlöpartur. Det gick över förväntan måste jag säga och jag kände hur roligt det är. Veckan som just börjat hoppas jag ska innehålla 3 gympass och ett löparpass. 


Maten har det gått sämre med, iaf i helgen och helgen har ju varit lååång. Nu måste jag verkligen skärpa mig på den fronten!

Kanske är dags att avslöja mina mål till midsommar.

Nu kämpar vi på! Eller hur Anna, Karin, JennyLouiseLindaMariaHanna, Therese & Annica
Såå roligt att vi blir fler och fler!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt Christel och du påminner mig om saker/tankar jag börjar tappa...Det blev två gympass och en joggingtur. Tyvärr är jag låg och hittar liksom inte tillbaka just nu...mest är det en stor trötthet som gör att jag inte orkar dngagera mig i maten och noll energi under träningdn. Men jag hoppas jag återkommer snaaaart.

Nina - Glamourmamman sa...

Härligt jobbat!! Såg du mitt inlägg om träning med egen kroppsvikt? Tänkte skriva ett nytt under morgondagen, med lite fler tips på hemmaträning. Jag säger bara: använd trädgården ni som har - grymt kul att träna tillsammans med man och barn, särskilt så här års! Om man inte lider av pollenallergi förstås ;-)

Kram Nina

Hanna sa...

Träningsmässigt går det bra. Jag har ju matcherna som håller mig igång. Matmässigt går det bra vissa dagar och andra äter jag hur mycket som helst så jag går hela tiden på +-noll.

Therese sa...

JA nu kämpar vi på!!! För mig blev det två löprundor på ca 4 km vardera och så ett pass med backintervaller. Även lite styrkeövningar här hemma då jag vill klara 20 armhävningar, ett av mina mål! Dock vette tusan vad som händer, jag har på kort tid ökat 3 kg, förvisso ätit lite gott, men får det itne att gå ihop, hoppas på vätska/muskler ;-P Annars får jag sliiiiita för att få bort mina sista kg innan midsommar... HEJJA OSS!!!