27 april 2014

Trött i mössan efter mässan

Så är helgen med Krakel & Spektakel över. För denna gången. Det blev en tidig uppstigning för L och mig igår, och vi var framme i Halmstad lagom till VIP-bloggfrukosten på Scandic vid 8, tillsammans med Puk från Babydjungeln.

Dagen började med en rejäl goodie bag, eller rättare sagt 5 stycken, så det var tur att jag hade bil så att vi slapp bära på alla påsarna hela dagen. Lyxigt problem!


Lyxigt var det också att få träffa fina vännerna Maria & Tina! Och faktiskt hela deras familjer! Lite roligt när man träffar människor för första gången, som man sett väldigt mycket bilder på innan. Det är ju lite underligt när personen i fråga inte alls vet vem jag är!!


Mässan var väl arrangerad av grymma Malin Meekatt och det var verkligen fokus på att både vuxna och  barn skulle ha roligt. Jag har faktiskt glömt att fråga L vad hon tyckte var roligast, för hon har varit med på mässan båda dagarna. Själv tycker jag nog att det var roligast att träffa alla goa människor - gamla och nya bekantskaper! Eller, jag vet vad som var absolut roligast, men det kommer i ett senare inlägg!!


Jag kommer att berätta mer om helgen framöver, men just nu ska jag bara njuta av att J  ä n t l i g e n  kommit hem från Kina!

5 kommentarer:

Anonym sa...

B1, CK1, B2. Nästan som hemliga agenter :)
Kram Kram
/J-cool

Popprinsessan sa...

Bara du som fattades!

Maria sa...

Tack för bilderna :)
Längtar tills vi får träffas igen!

kram kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Åh vad fin ni är på bild och vilken kul helg ni verkar ha haft!

Tina sa...

Hej hjärtat! Det var så roligt att få träffas igen! Tack för bilden! Den är verkligen superfin på oss! Ja jag tycker absolut vi ska ses på hemmaplan så att vi kan prata massor! Önskar dig en fin tisdag! Många kramar!