28 april 2014

Mot midsommar 7,5

Anna, Jenny, Louise, Linda, Maria, Hanna & Therese, hur har det gått i veckan? Har ni varit något hälsosamma? Tränat något?

För mig blev det 2 pass på gymmet. Hade planerat in 3, men det känns bra med de två som blev av. Nu laddar jag för en kortvecka på jobbet med förhoppningsvis 2 pass på gymmet innan det bär av till Solsidan och blir lite "hemmaträning" där.

Vad är er plan?

Nu kör vi! Det är 7,5 veckor kvar till Midsommar och på den tiden hinner vi göra mycket!



4 kommentarer:

cecce sa...

Så härligt att läsa att du är så pepp inför träning! Visst gör det skillnad:-) Själv håller jag i med min sjuminutersträning (appstore, 7minutes) som numera blir mellan 15-20 minuter varje morgon. Det är de små, men regelbundna förändringarna som görét!

Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

Kram Cecce

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Vänta nu, vad är det här? Nån utmaning, för vem som helst? Haha, ja du ser - träningspepp behöver vi alla ibland och nu jäklar är Annika på hugget! ;)

Hoppas att du hade en lika bra helg som jag :D - och att vi får tillfälle att prata mer snart!
En helg är på tok för lite för att hinna sitta ner och prata med alla som medverkar känner jag ^^

Maria sa...

Det blev inga promenader i helgen, men idag har jag avverkat en runda i ett
helt fantastiskt väder!

KRAM

Jenny sa...

Jag hade en dålig träningsvecka förra veckan, bara ett tillfälle :(
Denna veckan har jag hunnit med en träning och hoppas på 1 el 2 till. Ibland lite svårt att få ihop med arbetstider och barnen. Men vi kör på, har förhoppnin gom att minska 5 kg, men men huvudsaken är att jag gör så gott jag kan och mår bra smtidigt.
Bra initiativ, Kram!