01 april 2014

Tacksamhet

Idag är jag lite extra tacksam över den fina helgen jag fått tillsammans med min man och härliga vänner.
Att vi har underbara mor-& farföräldrar som ställer upp och hjälper oss att passa barnen och doggen D med jämna mellanrum vilket gör det möjligt för oss att kunna åka iväg ett par dagar eller en kväll ibland.





Nu har jag ännu en trevlig helg framför mig. Denna gången håller jag mig i Sverige, lite högre upp på Västkusten bara :-) Det är dags att träffa tjejerna från högskolan. Det ska bli spännande att se vad vi ska hitta på denna gången. Upplägget är än så länge lite hemligt, men vi brukar inte precis sitta sysslolösa när vi träffas. Inte tysta heller ;-)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Åh vad kul med en återträff-helg :)

Ja vilken helg vi hade! Massa positiv energitankning!

Kram på dig

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Vad härligt det låter! Jag har sett lite av ditt äventyr på instagram, och det verkade så himla mysigt! London är en sån där stad som jag alltid velat se, men aldrig har kommit iväg till..

Kramar

cecce sa...

Vilken fin bild på dina fina barn:-)

Ser ut som om du haft det bra i London!! Så härligt att fåne minisemester när man som bäst behöver! Har aldrig varit i London men skulle hemskt gärna vilja åka dit! Hoppas det blir av snart:-)

Så kul med högskoleträff! Blir säkert en upplevelse:-)

Ha nu en fortsatt bra vecka. Hoppas vi ses snart!

Kram Cecce