27 mars 2014

Scones & strawberry daquiry

Nu har vi landat i London och tvättat av oss resdammet på hotellet. Eftermiddagen spenderades först på en brittisk pub och sedan med afternoon tea. Premiär för oss alla! Och sconesen smakade lika gott som det ser ut på bilden som jag lånat från Scoff & Banter.


Kvällen har spenderats på musikal. Phantom of the opera. Och den var riktigt riktigt bra! Satt och funderade på hur det skulle låtit med Peter Jöback. Effekterna var grymma och skådespelarna var otroliga!

Alltid när jag varit på en bra konsert eller musikal så känner jag att jag vill gör det oftare. Det ger mig sådan härlig energi!

Nu avslutar vi kvällen i en bar med en strawberry daquiry. Eller vi beställde iaf en strawberry daquiry... Det vi fick var något helt annat..

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Evelina sa...

Åh va härligt ni verkar ha det! njut nu! Kram

Puk / Babydjungeln.se sa...

Smarrigt! Antar jag :-)

Jenny sa...

Jag som älskar scones hade blivit överlycklig att få smaka denna scones. Låter som ni får avnjuta lite av varje. Ha de fortsatt bra. Kram

Fnulan sa...

Åååååååååååå NJUT!!! Puss vännen