12 februari 2014

Trumpen teaterapa & tapas

Oj, nu flyger dagarna iväg! Liite fortare än vanligt. Det är lite mycket nu ;-) Båda barnen fyller år inom kort så det planeras både kalas, pyjamasparty, sportlov och kanske lite andra äventyr på en gång. Samtidigt har jag übermycket på jobbet just nu och försöker hålla igång lunchträningen.

Igår hade min lilla teaterapa ingen bra dag. Hon var lite småbråkig med alla på hemmaplan, men kunde inte förklara varför. När jag kom hem på kvällen hittade jag ett litet kuvert med "Mamma" på vid min säng. I låg små lappar med kärlek som L skrivit till mig - det får hjärtat att smälta lite extra ♥ 


Själv var jag i Malmö och käkade supersmarriga tapas med mina äldsta vänner. Såå gott och supertrevligt som vanligt - vi vill liksom aldrig bryta upp för vi har alltid så mycket att prata om! Det var en energiboost som behövdes!

Nu kickar vi igång den här dagen också!


4 kommentarer:

Tina sa...

Men åh söta lilla L! Det är inte lätt för dem med alla känslor som flyger runt i kroppen på dem! Så mysigt med en tapaskväll med fina vänner! Förstår att det gav dig energi! KRAM

Maria sa...

S gör också små brev & lappar när hon VET att hon inte varit riktigt "snäll" och uppfört sig som man ska. Och visst smälter mammahjärtat ❤

Låter inte helt fel med en kväll med fina vänner & god mat, precis vad jag skulle behöva nu....

Stressa inte ihjäl dig fullständigt vännen!!

Kram kram

Fröken L sa...

Hej hopp..
Så mysigt med små lappar, gulle L.. :) Och ut och umgås med vänner är aldrig fel.. och tapas som är såååå gott.. själv ska jag roa mig med ett tandläkarbesök idag, huhuuuu.. :(

kramisar

Helen.HUSnrNIO sa...

Bästa att få ju när det varit jobbigheter. Klart man smälter och hjärtat blir varmt!
Kul med energiboost och välbehövligt också antar jag :)