05 februari 2014

Sömn & social

Lite roligt är det. Igår skrev jag ett inlägg om vår lilla helikopter och inatt har han sovit hela natten i sin egen säng! Istället för att njuta av att få sova ostört (visst skulle J upp redan klockan fem, puh.....) så vaknade jag monstertrött. Och vaknade nästan lite oroad över att R sov så länge.. Fick tom väcka honom när L hade gjort sig klar och vi var redo för frulle. Ha ha, aldrig är det riktigt bra liksom ;-)


Någon som gillar att sova är Doggen D. Hon fyller dock 13 år i sommar så det börjar bli en gammal dam. Hon är nöjd bara hon får vara med. Hon är lika social som övriga familjen!

3 kommentarer:

Therese sa...

Hm får kanske skriva att mina ungar sover uselt för tillfället, så kanske de sover bra?! vore nått, för i natt var det tredje natten med båda i min säng... Luran drömmer mardrömmar, Bogge sparkar och har nattskräck. GÄSP säger jag bara!!! Men då de väl sover i sina sängar natten igenom brukar jag precis som du vakna och nästan inte kunna sova för att det är för bra liksom ;-d KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Hurra för en natt utan barn i sängen :) Typiskt att man inte blir utvilad då! Känns igen...
Ha en bra onsdag!

♥ Sojka ♥ sa...

haha vilken vändning! :)