31 januari 2014

Woop woop mello!

Japp, imorgon är det dags! Mello-följetången drar igång igen!
Detta är första året på länge som jag inte kommer att vara på någon deltävling. Däremot kommer L och jag att vara på genrepet ikväll tillsammans med goda vänner. Det är första gången för L och det ska bli spännande att se vad hon tycker.


Förutom Eurovision i Malmö förra året så har jag inte heller varit på något genrep tidigare så det ska bli spännande att se hur mycket det skiljer sig från irl.

Nu bär det av mot Malmö!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då blir det ingen puss i TV denna gång.
KRAM från mig mamma.

Tina sa...

Jag brukar inte vara så intresserad av mellon men idag måste jag ju bara se Linus! Våra barn har aldrig fått vara uppe och se på det heller men i år får vi nog låta dem titta så att de inte ska känna sig helt utanför när alla pratar om det i skolan sen. Hoppas ni hade det supermysigt igår vännen! KRAM