13 augusti 2013

Semesterstress

Barnen och jag är nu inne på sista sommarlovs/semesterveckan. Det är väldigt skönt att mjukstarta med alla rutiner och njuta av ledigheten. Meen... vi har gjort så mycket kul i sommar. Eller vi har inte gjort så mycket, vi har ju mest varit i stugan och njutit och gjort ungefär samma saker med alla vänner.. Det har blivit mycket korvgrillning och mycket Glassbåt, mycket bad och en hel del båtåkande.


Och nu börjar jag känna mig lite lätt stressad över att inte bara låta de här sista dagarna rulla iväg, utan utnyttja tiden till något kul.

Trodde att jag skulle behöva lägga en dag på besök hos husläkaren för att ta upp utredningen av L:s dumma mage igen, men jag hade turen med mig igår. Kom fram på telefontiden på första försöket och hon skrev en remiss utan att vi behövde komma dit. Äntligen ska vi komma vidare! Även om jag är medveten om att det kommer att dröja innan vi får en tid till någon..
Såå, nu ska jag sätta mig och fundera ut vad vi ska hitta på idag! 

1 kommentar:

Fröken M sa...

hahaha !!! och jag håller med ER !!
Jag är verkligen århundradets tråkigaste bloggare just nu ;)
Kram på dig !