07 maj 2013

Urlakad efter kvällsshopping

Ett kvällsbesök på Ikea och en kiss- & nerbajsad R tog musten ur mig och jag kom hem med dunderhuvudvärken.

Med båda barnen i säng och J framför hockeyn landade jag i sängen med senaste avsnittet av Revenge och lite nagellack.

Eftersom det inte precis blev något familjekvällsmys igår så tar vi igen det nu på morgonen.

R vaknade vid tio i fem men lyckades hålla sig lugn tills halv sex då det blev välling och barntv. I vår säng. Strax efter kom en ledsen L med magont så en stund låg ni nerbäddade alla fyra. I vår säng.


Nu är det dags att gå upp och möra dagen. Utan huvudvärk. Utan magont.

Rösta gärna på L och mig idag :-)



4 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen! Hoppas både huvudvärken och det magonda försvinner och att ni får en fin dag! KRAM

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Härligt att vakna upp utan huvudvärk och magont. Hoppas du får en härlig dag. kramar Linda

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Nu har jag röstat :)

Emelie sa...

Hoppas allt vad huvudvärk och magont heter håller si långt borta <3
Kram