07 maj 2013

Tack!

Tack alla snälla fina som kommenterat mitt inlägg om mitt genomförda lopp!
Jag vet att 5 km inte är speciellt långt, men för mig var detta förhoppningsvis starten på något.

Att jag ser så glad ut på bilden är för att jag fick för mig att jag såg målet - fast det var en kilometer kvar. Ha ha!

Jag har inte gett mig ut på någon löparrunda sedan i lördags, har velat vila upp mitt knä så att jag inte får mer ont. Har faktiskt inte haft speciellt mycket träningsvärk dock, trots att jag inte hann stretcha så mycket som jag brukar.

Tack också alla som röstar på L och mig i #Bloggbussen13! Jag är så tacksam över alla röster vi får och jag hoppas verkligen att vi kan hålla oss kvar på topp 10. Det är 9 dagar kvar... Så rösta gärna vidare :-)

6 kommentarer:

Fröken M sa...

Hejja dig !! Sådär glad ser minsann inte jag ut när jag flåsar fram på gatorna ;) Kram

Maria sa...

5 km är inte fy skam!
Det är vad jag brukar springa & jag är mer eller mindre död efteråt.
Jätte bra gjort tycker jag.

kram kram

Tina sa...

Du ska vara stolt över dig själv gumman! Superduktigt att springa 5 km ju! KRAM

Stenströms Bloggeria sa...

Jag läser själv mycket träningsbloggar och måste även ibland påminna mig om att just 5 km är ganska långt för att inte jämföra mig så mycket med andra . Så jag kan bara säga heja och bra jobbat :)

Ja det ser ju bra ut just nu på topplistan . Jag får hoppas jag håller min plats och får följa med så att vi syns på resan . Jo jag är Åsas syster men vi är ganska olika:)

Ha en fin solig dag

Anne sa...

Duktiga du!!! Önskar jag såg sådär glad ut efter 5 km :)

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Jag är galet impad på 5 km. Önskar jag skulle orka det. Det är klart att det är början på något stort. Jag har en kompis som inte sprungit alls mycket för ca 7 år sen. Nu har hon sprungit 3 marathon :) . Kram kram