26 april 2013

SMSgrupp

Jag har testat tjänsten SMSgrupp via Buzzador de senaste veckorna. SMS-grupp är en gratistjänst som gör att man kan skicka sms till flera mottagare samtidigt oavsett operatör eller om de har iPhone eller inte. Gruppens sms samlas då i en konversation istället för i flera. Toppenbra!

För mig har det varit extra bra i de fall jag alltid sms:ar till mer än en person, som när tjejgänget planerar  after work eller nästa tripp till Ullared :-)

Gruppen får ett telefonnummer och alla svar går till alla deltagare. Perfekt vid planering. Meddelande till hela gruppen kostar som ett enda SMS men når alla i gruppen samtidigt. Smidigt och en tjänst som jag absolut rekommenderar!

På tal om Ullared, i em blir det en tripp dit med härliga tjejgänget - en tripp som vi planerat mha SMSgrupp!

2 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Vad skoj att se dig igen! :) Hoppas vi syns snart igen härliga du! :)
Kram!

Emelie sa...

Alltid undrat hur det funkar, nu vet jag!
Hoppas ni har det skoj i Ullared, eller ja hoppass det vet jag ju att ni har!
KRAM