26 april 2013

Äntligen hemma!



Det känns som om jag inte varit hemma på två dagar. Det har jag ju, men inte så mycket. Igår efter jobbet var det raka vägen ut på uteservering och sedan vidare till Femmes tjejkväll. Mer om det kommer imorgon, jag har maaassa bilder på alla härliga tjejer och den maffiga goodiebagen!

Idag efter jobbet så åkte jag till Ullared med ett av mina tjejgäng och kom hem när min stora tjej satt trött i soffan (vilket hon iofs fortfarande gör) och den lille busen sov hostande i sin säng. Har nu fyllt på balsamsprayförrådet (tar gärna en sponsor i den frågan då det går åt myyycket av den varan i det här huset!), fixat sänglampor till Solsidan och laddat upp med lite presenter till barnen.

Imorgon blir det en riktig familjedag vilket ska bli riktigt skönt/kul/mysigt!

Glöm nu inte att vara med och tävla om ett plagg från Rekoklöver 

Och framför allt, glömt inte att lägga en röst på L och mig i Bloggbussentävlingen!


4 kommentarer:

Emelie sa...

Hon är ju så söt! Och lik dig!
Kan tänka mig att balsamspray tar slut rätt fort hos er :-D haha!

Ska rösta på er allihop godingar så ni får komma iväg!

KRAM

Östblomman sa...

Röstat! Lycka till! Kram

Faster Raggis på äventyr sa...

Jag röstar som bara sjutton! Snart är det min tur att åka till Ullared:))Kram

Virriga Vero sa...

Himla synd vi missade varandra i Ullared. kl 14 stack vår buss hemåt efter ett dygn. Ett dyrt dygn...