25 mars 2013

Me&I-partaj deluxe!



Igår var jag på supertrevligt partaj hos Fnulan! Det var Me&I-partaj deluxe med flera representanter från Me&I, tårta, ost & kex, goodiebags, en massa tjejer, en goding i boa dagen till ära och en nyfödd liten kille!



 Malin var en toppenvärdinna precis som vanligt! Och trots att jag varit på ett Me&I-party för några veckor sedan och shoppat så lyckades jag hitta lite till  :-) Det jag gillar mest med Me&I, förutom klänningarna till L (som hon också älskar och har haft i måååånga säsonger nu!) är att man nu börjat med mycket vuxenkläder. Igår slog jag till på ett par jeans och jag har aldrig väldigt svårt att hitta jeans som passar bra. Nu längtar jag tills jag får mina nya boyfriend jeans!
Träffade också många tjejer som jag inte träffat på länge!  Emma & Ann-Sofie (som hade med sig sin en-vecka-gamla-bebis-som-sov-sig-igenom-hela-partajet!), fina Cecce som alltid lockar med smarriga bakverk och Marica som driver en inredningsbutik som jag definitivt kommer att besöka nästa gång jag är i Ystad!

Avslutade kvällen med Fnulan, hennes dotter Cornelia samt Cecce och hennes son på den lokala puben där vi avnjöt plankstek och en massa prat.

Sådana här träffar ger verkligen energi! Det är så kul att träffa alla man inte träffar så ofta och jag är glad över alla jag lärt känna tack vare den här lilla bloggen!

6 kommentarer:

cecce sa...

Alltid ett nöje att träffa dig!!
Och vi ses den 19:e! Right??:-)

Kram Cecce

Fröken M - Vinn 8 påsar naturligt påskgodis ! sa...

Åh va skoj !! och meandi har verkligen riktigt härliga kläder !!
haha... vet du, jag tvingar typ ut mig själv varenda gång jag ska springa, för det där "automatiska suget" existerar inte hos mig ;)
Och kläder som passar för minusgrader har jag inte heller, men jag tar alla tunna plagg jag hittar i garderoben och bylsar på mig en massa lager - sen är det bara att ge sig iväg !
VIDRIGT varje gång, men sååå jäkla skönt när man är klar och vet att det dröjer till nästa gång ;)
Kram

Fnulan sa...

Gulle Gulle dig!!!
19:e????????

Jenny sa...

Härligt att ni hade det så bra :)
Kram

Vero sa...

Det är alltså neråt i Sverige man skall bo för att vara med på en massa roligt galej?! ;)

Ha en fin dag!

Maria sa...

Önskar att jag också hade kunnat vara med. Vill ju träffa er!!!

kram kram