13 februari 2012

Mello deltävling 2

Det var en kul mellokväll i helgen. Jag tycker faktiskt att bidragen var betydligt bättre än förra helgens. Fast det verkar som om jag är ensam om att tycka det.. Det kanske blev en annan känsla när man var på plats...

Fortsätter iaf min mello-recension:
Ulrik Munther: En radiodänga. Men ingen vinnarlåt tycker jag.
Top cats: Visst är det en glad musikstil, men inte min.
Sonja Aldén: Jag hade hoppast på något bättre från henne som har en sån otrolig röst. Men snygg klänning hade hon :-) Den hade jag inte sagt nej till inför mammablogg galan ;-)
Andreas Lundstedt: Varför på svenska? Jag hörde absolut inte vad han sjöng, ljudet liksom försvann.
Timoteij: Som deras förra bidrag. Men shit, vilka ben hon med pagen har! Citat av vän T: "Hade jag haft sådana ben hade jag ALLTID haft hot pants. Även på jobbet."
David Lindgren: Kvällens vinnare! Party!
Mimi Ob: Kommer inte ens ihåg låten...
Thomas Di Leva: THOMAS VINKADE TILL MIG! Hur coolt är inte det?!? Hur som helst så tycker jag att denna låten också skulle gått till final.


Thomas vinkade till mig! :-)

Artisterna blev stylade i pausen. Kul att se när de blev pudrade och sprayade.

Alla ombads tända mobilerna under Ulriks bidrag.

Johan Peterson. känd från tv, höll i schlagerquizen som jag SJÄLVKLART var tvungen att ställa upp i.

Glaset till höger är det man fick rödvin i när man köpte på Scandinavium. På något sätt, förvånar mig iofs inte jättemycket, så lyckades min kära make köpa vin till oss i ölglas... Min man han kan!

3 kommentarer:

CiliaH sa...

Haha tala om skicklig make! Härligt att ni hade en bra kväll i alla fall!

Kram

Therese sa...

GARV din man han kan han :-D *gillar* Han är lika bra att ha som vår faster sandra då det gälelr bakning *fniss* Å så fian blommor ni pysslade ihop, fröknarna blir nog så glada! KRAMAR <3

Therese sa...

GARV din man han kan han :-D *gillar* Han är lika bra att ha som vår faster sandra då det gälelr bakning *fniss* Å så fian blommor ni pysslade ihop, fröknarna blir nog så glada! KRAMAR <3