24 februari 2012

Älskade busungar

Efter att ha sovit tre timmar igår vaknade L när jag tänkte ta tempen på henne för att kunna ringa 1177. Hon vaknade upp - och var pigg!?! Jag fattar inte, för sedan var hon pigg resten av dagen. Men vem sover tre timmar direkt efter en natts sömn om man är frisk?

Jaja, inatt har hon sovit bra utan en endaste hostattack. Om det var tack vare hostmedicinen vet jag inte och jag är bara nöjd att hon fått sova.

Busungen har dock vaknat några gånger - som vanligt. Där fattar jag inte heller vad jag ska göra? Han blir vansinnig om vi inte är snabba nog med vällingen, men han borde ju inte vara så jäkla hungrig hela tiden på natten?

Pappa J steg upp innan fyra för att åka på skidresa och i den vevan vaknade R för "jag vet inte"-gången och då tog jag in honom till mig. Efter lite övertalning somnade han om och vi sov iaf till sju.

Idag har vi en soft dag framför oss men ska iaf lämna huset några timmar :-) Tänkte först satsa på en promenad i skogen med doggen D. Tror att vi alla behöver lite frisk luft och så länge det inte regnar får man passa på!

4 kommentarer:

Tina sa...

Hej gumman! Så skönt att L var pigg när hon vaknade! Hoppas det håller i sig nu bara när ni inte har pappan i huset. Önskar er en mysig dag gumman! KRAM!

CiliaH sa...

Och här fortsätter det att pendla upp och ner :( M har feber igen. Trötta mig...

Kram

Linda sa...

Skönt hon vaknade pigg, hoppas det håller i sig så.
Så stor R har blivit, ingen liten bebis längre:)
Hoppas ni får en mysig stund i skogen, Kramar

♥ Sojka ♥ sa...

Grymt jobbigt om dem vaknar på natten en massa. :/
Här börjar nattningen gå bättre. :)
kram