24 februari 2011

Utan sömn och drinktilltugg

Shit pommes frites vad skönt det är att vara egen företagare ibland! Eller att jobba för sin man iaf :-) Natten tills igår sov jag hyffsat, var bara uppe en 2-3 gånger på natten. Inatt har jag varit uppe 6 eller 7 gånger, jag tappade räkningen någonstans där innan klockan blev kvart över fem.... Det känns som om jag inte alls sovit. Att jag också var inne på jobbet igår och stökade undan allt som behövdes gör också att det känns underbart idag. Underbart att jag kan vara hemma och försöka vila mig lite i form.

Annars händer det inte så mycket just nu. Är ju knappt i mataffären längre pga min begränsning av att röra på mig så innehållet i frysen börjar äntligen sina något. L hämtas och lämnas på dagis och sedan är vi mycket hemma på kvällarna. Det känns bara som en lång väntan. En väntan som tär. J berättade igår om lite planer framöver som han har och jag kände mig ännu mer nedstämd. Jag vill också kunna planera! Jag ogillar att inte ens kunna planera för morgondagen! Jag är en kontrollmänniska och detta är jobbigt!

Just nu får jag väl planera lite snacks och tilltugg till vår mellofest i helgen. En fest som vi bjudit in till bara för att liksom överbevisa att jag visst kan planera. Även om jag inte vet när mini tänker komma...

Inga kommentarer: