23 februari 2011

Tröstande vän

Kan inte riktigt förklara varför, men i kväll känner jag mig inte på topp, nedstämd och lite deppig. Så nu har en kompis åkt fram ur frysen :-) Sitter i soffan och väntar på maken och gårdagens avsnitt av The Mentalist. Jag hoppas att det kan få mig att känna mig lite bättre :-)

L har varit på topp hela dagen. När jag frågat om hon haft ont någonstans har hon sagt magen, men det är faktiskt svårt att veta vad som låg bakom det, för hon har ätit både mat och glass, sprungit omkring på jobbet när vi var där ett par timmar och sedan varit pigg här hemma. Hon har inte alls verkat trött, det är bara jag som varit det...

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Skönt att hon är bättre. Tänk vad lite extra sömn kan göra. Det är kanske nåt hennes mamma med behöver. Hoppas alla killarna (Ben, Jerry, Jane & maken) i soffan fick hjälpt upp ditt humör lite.
Kram

Linda sa...

Hoppas glassen piggade upp dig, den är ju så goood, nästan för god:)
Skönt att det är bättre med L.
Ha det gott, kramar