14 februari 2011

Alla hjärtan!

Det blev lite spontant fixande inför Alla hjärtans dag här hemma. Innan de andra vaknade klistrade jag små röda hjärtan på duschdörren och spegeln vid handfatet så att de skulle få en kärleksfull start på dagen.

Sedan fixade jag några små presenter; till maken, dottern och doggen och slängde ihop en middag bestående av löjromsförrätt, laxhuvudrätt och glass till efterrätt. Fast det är bara L som orkat med efterrätten ännu. Får se om maken och jag öppnar upp Ben & Jerry- & Hägendaz-förpackningarna om en stund eller om vi sparar dem. Det känns knappt som om det får plats något mer i min mage iaf. Fast lite B&J sitter ju aldrig fel förståst... ;-)
 Själv blev jag uppvaktad av dottern med små presenter som hon tillverkat på dagis och en jättebukett rosor av maken.


För er som inte känner honom har kanske förstått att han är lite crazy ibland, och kom idag hem med 100 (!!!) röda rosor till mig!! 100! Vilken vas passar till det liksom?!? Får väl ha dem i en spann och knyta ett rött sidenband runt eller något :-)

Enda anledningen till att jag inte skulle föredra en förlossning just nu skulle nog vara att jag missar möjligheten att njuta av rosorna!! ;-)

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Gud 100st!!! har nog inte fått så många undera hela vårt förhållande... nää inte alls avis :P

Pernilla sa...

Lite crazy? Galet. Hoppas liten stannar kvar i magen några dagar så du får njuta av det galna och vackra.
Kram