19 november 2010

Fredag, förväntningar och fel kommentar

Ikväll ska jag förtränga att torkskåpet står på golvet och är obrukbart, att vi inte har något innertak i tvättstugan, att duschen på ovanvåningen inte går att använda och att man skvätter ner hela badrummet på nedanvåningen när man står i badkaret för att duscha. Jag ska förtränga att vi ska ha gäster imorgon som får stå ut med röran - det är ju våra vänner så jag hoppas att de tar det för vad det är.

Med förväntningar om en skandalös show ska jag se & höra Lady Gaga ikväll!
Jag förväntar mig egentligen inte mer än att det kan bli hur vrickat som helst. Det ska iaf bli kul att komma iväg lite och få distans till det här mardrömshuset. Jag tror dock att maken inte alls fattade varför jag varit så hysterisk i veckan när han kom hem imorse. Men hello?!? Jag plockar och städar och försöker ju hålla ordning så gott det bara går. Det tar på krafterna.  Hans kommentar när han såg min kind var "jag trodde att du skulle vara helt blå!" - jodå så att.... han ligger inte helt på plus nu om man säger så.... Blir nog bra för mig att få komma iväg och se lite knasigheter på scen. Hoppas nu bara att mini i magen gillar det också!

6 kommentarer:

Therese sa...

Klart vänner har överseende med röran, annars är det inte vänner ;-) Å ha toppen skoj i kväll på Lady Gaga!!!! Kram

MammaMorran sa...

Klart vännerna inte kommer bry sig om att det är stökigt! De är ju där för er skull!
Trevlig helg!
MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

Potatishäxan sa...

Typiskt män, de är inte så bra på medömkan.
De fattar inte att de behöver tycka synd om oss. De blir nog bara glada att det inte var värre, men det blir så fel...

Anonym sa...

Såg just på FB att ni hade bra platser med..:) Klart lillknodden gillar gaga.. Stina älskar gaga, haha..

kramkram

Tova sa...

Åh, hoppas du får riktigt skoj ikväll! :) gud vad kul med Gaga, lär nog åtminstone bli en show utan dess like.

Och visst förtjänar man att få komma bort ibland..!

Linda sa...

Hoppas du har en toppenkväll, skönt att komma bort från röran en stund misstänker jag:)

Kramar