04 januari 2010

Inomhuskarusell och dansmatta

Idag blev det L:s dag. Det var hon verkligen värd efter att ha stått ut med all shopping där hon bara följt med. Idag var vi på Fun World. Där var karuseller, "lekpark" med tunnlar, klätternät, rutschkanor, spelautomater osv osv.


Själv testade jag dansmatta för första gången och det var riktigt kul. Svinjobbigt, men kul.
Känner mig nästan lite duktig idag, eftersom jag började dagen med 20 min på crossen, sedan dammsög jag halva huset, och sedan dansmattan. Måste ju gå jämnt upp med de hemmagjorda kolorna jag har satt i mig ikväll när vi kollade på "Love actually"?

5 kommentarer:

JEssica sa...

Oj vad aktivt av dig! Dansmatta tror jag inte jag skulle fixa med min älgstil på benen. Hoppas ni njuter och shoppar vidare! Roligt att shoppa när det finns lite utbud!

Potatishäxan sa...

Dansmatta är skitkul! Vi har också en men jag har varit dålig på att använda den...

Gott nytt år och kram på er!

CharmKatti sa...

Underbart verkar ni ha det, och jösses vad ni shoppar:-)
Vilket ja säkert också skulle göra om jag var där;-)

Vi hörs!
kramar!!!!

rebecca sa...

Så härligt ni har det. måste varit riktigt bra på Fun World. Och grattis till dina svårfunna parfymflaskor.
Ha det fortsatt bra.
Kramar

Jenny sa...

Tack vännen för din peppning! Du har ju varit en riktig hejjare i dag, hejja, hejja!

Dansmatta låter oerhört kul!

I april hakar jag på dig i viktväktandet! Kram Jenny