21 september 2009

Sallad, hockey och fåtölj

Som svar på kommentarerna till mitt förra inlägg. Ja, jag hade superkul! Men är lite orolig över att jag inte var så social mot alla mina vänner.. Känner att det var många jag inte pratade med. Vet faktiskt inte riktigt vad jag gjorde hela kvällen för plötsligt var vi bara typ 6 st som skulle ha nattamat :-) Håller med om att jag inte heller varit på fest på länge där det var så hög promillehalt.. Har också förstått att det är många som inte mått helt hundra efteråt och undrar om de kanske inte kommer att komma på nästa års kräftskiva... Slagfältet gick ganska bra att röja upp och fördelen med att det kändes lite jobbigt är kanske att vi inser att vi inte bör ha sådana här tillställningar varje helg. Jag är dock fortfarande väldigt osäker på vad som egentligen hände i fåtöljen...?!?

Ok, nu lämnar jag det bakom mig och tycker bara att det är lite synd att jag tog typ 4 kort eller något under hela kvällen. Fast det var kanske lite bra det...

Idag kändes det jättebra på jobbet, jag har haft fullt upp. Känner mig inte riktigt lika stressad över att J åker iväg en vecka nu. Det ska nog lösa sig! Imorgon är min första riktiga träningsmorgon. Jag ska inte börja förrän 10 och innan dess ska jag ta en runda på min crosstrainer och en promenix med D. Mitt enda i-landsproblem just nu är att jag ska köra L till dagis innan mitt träningspass och brukar aldrig lämna henne utan att göra mig iordning innan.. Så nu undrar jag om fröknarna kommer att reagera på att jag kommer helt osminkad och inte klädd i samma kläder som på eftermiddagen.. Eller så tänker de inte alls på det...

Idag blev det en runda airhockey på lunchen. Riktigt kul, men jag önskar att det hade varit lite mer fettförbränning över det hela.. Ok, dags att fixa till en sallad! Det krävs sallad idag efter chipsen igår..

4 kommentarer:

rebecca sa...

Hej fina du!
Det kommer säkert gå jättebra på jobbet. Vad skönt att starta morgnarna sådär med träning och allt.
Vad roligt med kräftskiva, dagen efter brukar dock vara mindre kul hihi.
Massa kramar till dig och tack för din omtanke!

Jessica sa...

HAHA
"Mitt enda i-landsproblem just nu är att jag ska köra L till dagis innan mitt träningspass och brukar aldrig lämna henne utan att göra mig iordning innan."

Jag bara sitter och ler. Det är så typiskt dig :-)

stor kram
Jessica

Potatishäxan sa...

Jag har samma vånda när jag lämnar barnen på dagis när jag ska jobba hemifrån. Det känns som om de tror att jag skolkar, för jag brukar för det första aldrig lämna - de vet att jag tågpendlar en bit, och sen lägger jag ju inte tid på att fixa till mig. Men de har aldrig sagt något. De bryr sig nog mindre än vi =).

Klart vi ska till Krakow! Men kan vi vänta till våren? Det är mycket nu =)

Mamma Russin sa...

hej hopp..

nice med ett "riktigt" party ibl.. :) träna lungt nu gumman, så du inte överanstränger dig, hihi..

kramkram