17 april 2009

Totalt meningslöst inlägg

Har bestämt att jag ska gå och lägga mig kl 22.00 ikväll. Det blir inte lätt.. Det blir en lång dag för mig imorgon, så det är väl bäst att försöka vara lite förberedd med sömn. Har tom förberett mackor till frukost, och det brukar jag inte ens göra till L :-)

Imorse var jag och skrev in mig på vv. Japp, nu är det dags igen. Så nu blir det tufft. Hade ju klart varit skönt med ett härligt minus nästa fredag, så att jag sporras ännu mer.

Sitter och tittar på "Berg flyttar in". Gillar verkligen Carina Berg, tycker att hon verkar så vanlig på något sätt. Och så bjuder hon på sig själv på ett härligt sätt.

Oooh, ooh, klockan är nästan 22. Time to go!! Och på söndag kommer min älskling hem från andra sidan jorden :-D

Trevlig helg!!

12 kommentarer:

Ingela la la sa...

Hoppas du får en härlig dag imorgon. Och du.. VV kan börja på söndag ;-)

Kram ingela

Ingela la la sa...

Nu glömde jag ;-)

TACK för att du alltid lämnar så söta kommentarer. Det värmer ska du veta.

Kram igen då.

Katinka sa...

Trevlig helg på dig också! och så meningslöst tyckte jag inte att ditt inlägg var! Haha... Ha det bra!

Jenny sa...

Hej, kul att du också börjat med viktväktarna, jag kör ju också det! Har kört i gång nu igen efter en månads paus, med vägning på torsdag! Vi får peppa och stötta varandra i vägen mot ett slankare och friskare liv:)

Alltid bra med pepp när motivationen tryter för de gör den ju tyvärr mellan varven :(

Hoppas du haft en fin kväll! Kram Jenny

Tant Janet sa...

Då håller jag tummarna för ett minus nästa fredag.
Ja Carina Berg är jättebra, det tycker jag också. Ha en bra helg!

Miafia sa...

Såg på Berg för första gången igår! Det var bra, så jag kommer nog att fortsätta titta om jag inte har annat för mig.

Härligt att du är på g med VV, det kommer att gå lysande!
För mig går GI väldigt bra just nu...har ett riktigt skönt flyt och tycker att det är roligt att laga maten. Tror dessutom att jag gått ner men vågar inte ta ut något förrän på tisdag då jag ska väga mig officiellt ;)

Vad najs att din älskling kommer hem snart!
Ni får ha det så himla mysigt i helgen!
Kram

CharmKatti sa...

Åh vad mysigt att karln kommer hem!
Njut och mys ordentligt med varandra.

MÅnga kramar
Katti

Ingela la la sa...

Härligt att helgen var lyckad med möhippa och allt =) Du dansade säkert bort lite i varje fall..

Ja, imorgon är det vägning för mig.. Hoppas verkligen jag har ett litet minus..

Kram

**Wojtan** sa...

Hej

Jag håller på att fota min nya orkeède men har inte fått den tillräckligt bra ännu! Men den kommer, lite på mig.

Vad gäller din fråga om att jobba med sin man så svarar jag dig här och nu istället, jag vill ligga lite lågt ett tag med mitt jobb på min blogg.
Vi har jobbad ihop i 7 år och det har alltid funkat bra. Han är tekniker och jag ekonom så vi kan liksom inte trampa på varandra. Det många tror att man tar med sig problemen hem, stämmer ju en del men jag tycker oftast att det är positivt åt andra hållet. Bråkar vi hemma så måste vi snabbt bli sams för att jobbet ska funka! Det som jag just nu tycker är tråkigt är att jag är i en mansdominerad branch. Alla event, fester, utbildningar o liknande är alltid för min man eller de anställda. Jag kan sällan hänga med. Följer jag ändå men blir det nästan lite löjligt, att Raffa tar med sig frugan, trots att det är jag som är VD.
En annan sak som är tufft är när det blir dåliga tider. Vi är beroende av en och samma inkomstkälla, vilket gör en nervös ibland.
Fråga gärna mer om du önskar!
Vad är det din man gör och vad ska isf du göra?
Kram från mig

Mifflan sa...

Hej! Bloggsurfade just in på din blogg! Viktväktarna...lycka till! Jag borde också....

CharmKatti sa...

Feng shui, det är nåt jag skulle vilja leva efter hemma, men det skulle ALDRIG funka!
Det är ju fler än man själv här hemma....

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?