27 februari 2009

Tv och snacks

En liten review över fredagskvällens äventyr:

18.10 Chokladbollstillverkning. Gick bra, fast L ville smaka hela tiden. Oväntat?

20-21 Så ska det låta på tv:n. Popcorn och chokladbollar i soffan.

Har lite problem med Brolle, varför måste han sjunga så långa låtar hela tiden? Siebel sjunger ju jättebra, men... Hejade på Sonja och Markoolio.

21 och framåt, Let´s Dance. Det jag är mest imponerad av är bandet. Fy fan (rent ut sagt) vad de är grymma! Hur coolt som helst att de kan göra om låtar till jive, tango, eller vad sjutton som helst. Hard rock Hallelulja!! Tänk att vara så musikalisk!!

När Laila dansade var jag mest orolig över hennes klänning. Tur att hon visade sina underbyxor (tycker inte att man kan kalla det trosor) så slapp jag fundera mer på det.

Och Elisabet - hon har ju blivit lite roligare, det måste jag säga, men hångla??!? Hello, i vilken värld då? Den var en liten puss...

Exakt 22.00 somnade L i soffan. Tror ni att det kan innebära att jag får lite sovmorgon imorgon? Det är kanske att hoppas lite för mycket... Dogen D har varit lite kass i kistan i dag så det skulle inte förvåna mig det minsta om hon kommer att hålla mig vaken inatt.

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Fick du nån sovmorgon?
Och lets dance, ja, vad ska man säga. Jag gillar inte Laila, hon är inte min typ:-)
Men dom andra är roliga att titta på:-)

kvinnan med koftan sa...

fast hade jag haft en rumpa som Laila hade jag visat den för alla. Nu är det tyvärr inte så...: )