05 oktober 2008

Check och sänggående

Jaha, vad klarade jag då av idag?

  • Vinterskor till L inköpta. Check!
  • Nya gardiner inköpta, men dock inga kuddar eller kuddöverdrag. Halvcheck! (Och har visserligen inte kollat hur gardinerna artar sig på plats, så det är kanske bara en fjärdedels check..)
  • Har gått igenom alla leksaker. Dock var det inte så mycket som sorterades undan, men några få saker kastades och lite plockades bort till "bebis-högen". Dvs de leksakerna som jag tycker är för bebisaktiga för L.. Så check!
  • Kontroll av vad vi behöver shoppa inför avresan är inte gjord.

Så, 2,5 av 4 är ju inte helt fel! Dock vet jag inte ens när jag ska få minsta lilla möjlighet att bli av med de där vissna blommorna på trappan eller få tid att gå igenom fotona på kameran. Den här veckan känns redan helt full! Och det är lite mer för mig att tänka på eftersom jag fått dagislämningen också den här veckan (pga vårt i-landsproblem med bara en bil :-) ).

Nehej, nu är det dags att plocka undan taco-resterna och krypa till kojs med min Mama-tidning. Ja, förhoppningsvis med J också så klart! Hade inte varit helt fel att vara något så när utvilad en måndag!

Inga kommentarer: