12 september 2019

Solsidan lite snabbt

Igår blev det ett snabbt besök vid Solsidan. Svårt att benämna det nu, har ju alltid kallat det "att åka till stugan", men nu finns där inte längre någon stuga att åka till om man bortser från den lilla, lilla gäststugan, eller bastustugan. Men själva  s t u g a n  finns inte kvar.

Och det som byggs är ingen stuga. Det är ett hus. Så jag får väl fortsätta säga Solsidan helt enkelt.


Den fyrbenta fluffen var med och hoppade bland stenarna med lillhusse R. Och klättrade lite :-)


Om du är intresserad av att se hur projektet går framåt så följ gärna Nyasolsidan på Instagram.

Nu börjar jag få vittring på helgen och känner att det är riktigt skönt att det är fredag imorgon! En fredag med kul grejer på agendan!!

4 kommentarer:

carro sa...

Ojdå detta projekt har jag missat helt och hållet.Måste självklart kicka in på Instagram och följa projektet.Kan inte annat än hålla med om att det är skönt med fredag i morgon

Mina sa...

Vilket spännande projekt att bygga ett helt nytt hus. Ska bli kul att se fortsättningen på detta ❤

Madde sa...

Ska ni bygga hus? Så spännande, då har ni fullt upp ett tag. Ska absolut kika in på din instagram

Fnulan sa...

Jag förstår att ni är där ofta nu för att kolla hur det går framåt. Hur lång tid tar det för er att köra dit?